Een goede start!

Standard

Vandaag start ik met mijn eigen blog over gezond eten, snelle en simpele gerechten, recepten voor de kleine portemonnee en tips om een gezonde leefstijl te bereiken en vol te houden. Dagelijks zie je hoe ik mijn weg door de jungle van keurmerken, fabels, discussies en schandalen in de voedingsindustrie vind. Ik help jou eenvoudig op weg naar een lekker en gezond leven.

Ik kook elke dag een verse maaltijd, ontbijt stevig en gezond en sport 3 keer per week. Hoe? Dat laat ik je allemaal zien. Ook ik heb geen grote portemonnee om los te gaan in de supermarkt, maar met creativiteit, goed opletten en efficiënt omgaan met tijd en geld kom je een heel eind.

Ik hoor graag jullie verhalen en ideeën zodat we samen anderen kunnen helpen.

Smakelijke groet,

Mr. Daily Dishes

Leave a Reply

